Hoppa till innehåll

Telekatastrofnor

Man brukar säga att all reklam är bra reklam och jag vill ogärna ge Telenor reklam just nu. Det är tråkigt när det verkar som ett företag känner sig för stora för att tycka att det är värt att vara service inriktad mot kunden. Helt plötsligt hade jag ingen mobilkontakt i morse och när jag lånar en telefon och får fatt i kundtjänsten på telenor lyckas de inte lösa problemet förrens om några dagar?! Det är tur att det finns andra kommunikationssätt som tex mail eller varför inte göra som man gjorde innan mobiltelefonerna?! Kom förbi  och ta en fika i loungen =) Jag vet inte om de var bara i Motala man gjorde så, det var ju ioförsig inte så långt att gå hem om den man ville hälsa på inte var hemma eller var upptagen, men där knallade man bara över och ringde på dörren! För att citera vår folkkära Maria Montazami (fast hon pratar om sitt läppstift och jag om min mobil) “utan känner mig bar, naken, exposed, rädd….. ” man märker hur van man är att alltid vara tillgänglig och hur svårt det är när man helt plötsligt tappar ett av de effektivaste kommunikationsmedlen vi faktiskt har!